MENU
  • ホーム
  • ニュース
  • サービス
  • 運用実績
  • 運営代行費用
  • よくある質問
  • お問い合わせ
Trickle
  • ホーム
  • ニュース
  • サービス
  • 運用実績
  • 運営代行費用
  • よくある質問
  • お問い合わせ
Trickle
  • ホーム
  • ニュース
  • サービス
  • 運用実績
  • 運営代行費用
  • よくある質問
  • お問い合わせ
  1. ホーム
  2. Q&A
  3. GREEN & ORANGE House Q&A

GREEN & ORANGE House Q&A

2025 7/25
Q&A
2025年7月25日

Q: 🛤

最寄りの駅はどこですか?

What is the nearest station?
最近的車站是?

A:

最寄り駅は上中里駅です。
The nearest station is Kaminakazato Station.
最近車站為「上中里站」。


Q: ✈

空港からのアクセス方法は?

How do I get to the property from the airport?
如何從機場前往住宿地點?

A:

  • 成田空港から: スカイライナーで日暮里駅  → 京浜東北線で上中里駅 → 徒歩約8分
  • 羽田空港から: 東京モノレールで浜松町駅 → 京浜東北線で東十条駅 → 徒歩約8分
  • From Narita Airport: Take Skyliner to Nippori Station →Keihin Tohoku Line to Kaminakazato Station → Walk ~8 mins
  • From Haneda Airport: Take Tokyo Monorail to Hamamatsucho Station →Keihin Tohoku Line to Kaminakazato Station → Walk ~8 mins
  • 從成田機場:搭天際線到日暮里站 → 京濱東北線到上中里站 → 步行約8分鐘
  • 從羽田機場:搭東京單軌電車到濱松町站 → 京濱東北線到上中里站 → 步行約8分鐘

Q:🕓

チェックイン・チェックアウトの時間は?

What are the check-in and check-out times?
入住與退房時間是幾點?

A:

  • チェックイン|Check-in|入住時間: 15:00
  • チェックアウト|Check-out|退房時間: 10:00

Q:📝

チェックインの方法は?

How do I check in?
如何辦理入住?

A:
当施設はスタッフが常駐していないセルフチェックイン方式の宿泊施設となっております。
ご宿泊の前日に、お部屋の暗証番号をメッセージでお送りいたします。
チェックイン当日は、ガイドブックの案内に従って手続きをお済ませください。

Our accommodation operates as a staff-free (self-service) facility.
Your room access code will be sent to you via message one day before your check-in.
On the day of your arrival, please follow the instructions in the guidebook to complete the self check-in process.

本設施為無人值守的自助式住宿。
我們將在您入住前一天發送您的房間入室代碼。
請根據引導手冊的指示完成入住。


Q:🧳

荷物を預けられますか?

Can I store my luggage?
可以寄存行李嗎?

A:
申し訳ございませんが、当施設ではお荷物のお預かりサービスは行っておりません。
We’re sorry, but we do not offer luggage storage service at our property.
很抱歉,我們無法提供寄存行李服務。


Q:🧴

部屋にはどんなアメニティがありますか?

What amenities are available in the room?
房間內有提供哪些用品?

A:

バスタオル、ボディソープ、シャンプー、使い捨て歯ブラシ、スリッパ、トイレットペーパーをご用意しております。
Bath towels, body wash, shampoo, disposable toothbrushes, slippers, and toilet paper are provided in the room.
房間內提供浴巾、沐浴露、洗髮水、一次性牙刷、拖鞋、衛生紙。


Q: 🍽

電子レンジはありますか?

Is there a microwave?
有微波爐嗎?

A:

はい、ございます。ご自由にお使いください。
Yes,there is.Please feel free to use it if needed.
有,有需要的話請使用。


Q: 📶

Wi-Fiは利用できますか?

Is Wi-Fi available?
有Wi-Fi嗎?

A:

はい。/ Yes. / 有。


Q: 🍳

部屋で料理はできますか?

Can I cook in the room?
可以做飯嗎?

A:

はい、可能です。
Yes,cooking is allowed.
是的,您可以做飯。


Q: 👕

洗濯機や乾燥機はありますか?

Are there laundry facilities (washer/dryer)?
有洗衣機或烘乾機嗎?

A:

共用の洗濯機がございますが、乾燥機は設置されておりません。
There is a shared washing machine , but no dryer is provided.
有公共洗衣機,沒有烘乾機。


Q:🛗

エレベーターはありますか?

Is there an elevator?
有電梯嗎?

A:

申し訳ございません、エレベーターはございません。
No,we’re sorry,but there is no elevator in the building.
很抱歉,沒有電梯。

Q&A
よかったらシェアしてね!
  • URLをコピーしました!
  • URLをコピーしました!

コメント

コメントする 取消回复

株式会社トリックル
〒169-0072
東京都新宿区大久保1−1−38
03-6868-8786
受付時間 平日10:00-18:00

トリックル民泊サポート


  • ニュース
  • 運用サポート
  • 運用実績
  • 運営代行費用
  • よくある質問
  • お問い合わせ

サービス


       
  • トリックルフォワードグループ
  • トリックルフォワード

© Trickle.

目次
 

正在加载评论...